Oradea: Dezbatere publică despre proiectul de hotărâre privind taxele și impozitele locale pe anul 2017
Primăria Oradea a publicat pe site-ul instituției, în data de 31 octombrie 2016, în conformitate cu prevederile Legii nr. 215/2001 privind administraţia publică locală şi ale prevederilor Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, Proiectul de hotărâre privind stabilirea valorilor impozabile, impozitelor, taxelor şi tarifelor locale pentru anul 2017.
Astfel, până la data de 12 decembrie 2016, cetățenii pot formula propuneri privitoare la acest material la Centrul de Informaţii cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Oradea (parterul instituţiei), în format electronic, la adresa de email: primarie@oradea.ro sau prin fax la nr. 0259/409.400.
Proiectul de hotărâre va fi discutat în dezbaterea publică organizată în data de 13.12.2016, ora 17.00, în Sala Mare a Primăriei Municipiului Oradea.
Proiectul de hotărâre poate fi consultat pe site-ul www.oradea.ro, la secţiunea Dezbateri Publice şi la sediul Primăriei Municipiului Oradea, situat pe strada Piaţa Unirii nr. 1-2. Acesta se poate obţine şi în copie, pe bază de cerere depusă la Ghişeul relaţii cu publicul din clădirea Primăriei Municipiului Oradea – Sala Ghişeelor.
În temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Legea 52/2003, până la data de 12.12.2016 se pot trimite în scris, propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus dezbaterii publice.
Propunerile, sugestiile sau opiniile vor fi transmise în scris, prin poştă, la sediul Primăriei Oradea, prin fax la numărul 0259/409400 sau prin e-mail la adresa primarie@oradea.ro
Informaţii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon 0259/437.000, persoane de contact director executiv Eduard Florea şi director executiv adj. Sorin Iacob.
Materialele transmise vor purta menţiunea: „Referitor la proiectul privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale pentru anul 2016″.