Administrația Domeniului Public începe mutarea comercianților din Piața Rogerius Reviewed by CD on . Liviu Andrica, directorul ADP Oradea, a anunțat că începând de duminică, 30 martie, va începe mutarea comercianților din zona legume-fructe și a celor din secto Liviu Andrica, directorul ADP Oradea, a anunțat că începând de duminică, 30 martie, va începe mutarea comercianților din zona legume-fructe și a celor din secto Rating: 0
Ești aici: Acasă » Articole Recomandate»Administrația Domeniului Public începe mutarea comercianților din Piața Rogerius

Administrația Domeniului Public începe mutarea comercianților din Piața Rogerius

Administrația Domeniului Public începe mutarea comercianților din Piața Rogerius

Liviu Andrica, directorul ADP Oradea, a anunțat că începând de duminică, 30 martie, va începe mutarea comercianților din zona legume-fructe și a celor din sectorul lactate din Piața Rogerius în cortul amenajat în fața spitalului Gavril Curteanu.

Mutarea se va realiza până miercuri, 1 aprilie, directorul ADP explicând că ordinea locurilor și a rândurilor în cort va fi stabilită ținându-se cont de următoarele: deoarece numărul meselor în incinta pieții este de aproximativ 500 de mese, iar în cortul amenajat acest număr este de 370 de mese, ADP a convenit cu comercianții că numărătoarea meselor și așezarea lor în ordine va începe dinspre stația de tramvaie, înspre spitalul Gavril Curteanu, conform înțelegerii cu comercianții, deținătorii a 1 sau 2 mese din actuala amplasament vor primi 1 masă în noua locație, deținătorii a 3-4 mese vor primi 2 mese, iar deținătorii a 5-6 mese vor primi 3 mese în cort. Astfel, cele 370 de mese vor fi ocupate de comercianții de flori, legume, fructe, iar 10 vitrine frigorifice vor fi dedicate comercianților de lactate.

Andrica a anunțat că va fi asigurată și aprovizionarea, iar cortul este asigurat și cu apă și curent electric.

Cei de la secția bazar a pieței vor fi mutați abia atunci când se vor finaliza lucrările la tronsonul 1 al Pieței Rogerius.

Amplasamentul pieței Rogerius a fost predat în luna februarie constructorului clujean, SC TIM SA, care are obligaţia de a finaliza toate cele trei etape de construcţie prevăzute de proiect timp de 12 luni.

Centrul de afaceri pentru micii producători pe amplasamentul Pieței Rogerius se realizează în cadrul proiectului „Cooperare Transfrontalieră pentru Dezvoltarea unui Centru de Afaceri cu Produse Agroalimentare în Oradea și a unui Centru pentru Educație Antreprenorială în municipiul Debrecen”, HURO/1101/043/211, acronim CBC B.E. – Centres.

Acest proiect a fost depus de către Primăria Municipiului Oradea, în calitate de Lider de Proiect, în colaborare cu Camera de Comerț și Industrie Hajdu-Bihar, în calitate de Partener al Proiectului.

Proiectul este finanțat în cadrul Programului de Cooperare Transfrontalieră Ungaria-România 2007-2013 și prevede consolidarea relațiilor transfrontaliere de afaceri și comerț prin susținerea mediului de afaceri din Oradea și Debrecen.

Lucrările se desfășoară în trei etape: în prima etapă s-a lucrat la spațiul de lângă hala de lapte și la un nou punct termic, în etapa a doua se va lucra la spațiul legume-fructe, iar cea de-a treia etapă presupune lucrările la bazar.

Administrația Domeniului Public Sa a achiziționat cortul demontabil pentru a veni în serviciul comercianților și cetățenilor, valoarea cortului demontabil din aluminiu fiind de 65.000 de euro fără TVA, iar valoarea extinderii acestuia este de 13.000 de euro, fără TVA. Suprafața locației cortului este de 1.380mp, iar capacitatea – 370 de mese și 10 vitrine frigorifice. După finalizarea și remutarea comercianților în incinta pieții Rogerius, cortul demontabil va fi utilizat și pentru alte evenimente de genul: târguri, expoziții, evenimente culturale – a menționat directorul ADP.

Comentează

© 2014 TRANSILVANIA TV Network Mixed By Fabrik

Sus