A fost desemnat constructorul pentru execuția lucrărilor la Centura Beiuș Reviewed by CD on . Din cele cinci oferte depuse în cadrul licitației organizate de Consiliul Județean Bihor, în urma evaluării a fost declarată câștigătoare oferta depusă de Asoci Din cele cinci oferte depuse în cadrul licitației organizate de Consiliul Județean Bihor, în urma evaluării a fost declarată câștigătoare oferta depusă de Asoci Rating: 0
Ești aici: Acasă » Articole Recomandate»A fost desemnat constructorul pentru execuția lucrărilor la Centura Beiuș

A fost desemnat constructorul pentru execuția lucrărilor la Centura Beiuș

A fost desemnat constructorul pentru execuția lucrărilor la Centura Beiuș

Din cele cinci oferte depuse în cadrul licitației organizate de Consiliul Județean Bihor, în urma evaluării a fost declarată câștigătoare oferta depusă de Asocierea Drum Asfalt (leader), Ilgaz Insaat Ticaret Anonim Sirketi, Obras Publicas y Regadios, OPR Asfalt.

Valoarea ofertei câștigătoare este de 269.464.711,29 lei, fără TVA. Durata de execuție a lucrărilor la proiectul de investiție „Varianta ocolitoare a Municipiului Beiuș” va fi, potrivit anunțului publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, de 18 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.

„Urmează o perioadă pentru posibile contestații, iar la finalul acestor zile, sperând că nu vom avea nicio contestație, vom semna contractul de execuție. Având în vedere că pentru această investiție avem realizat proiectul tehnic, vom putea începe lucrările în câteva zile după semnarea contractului, la începutul lunii iulie. La Beiuș va fi nevoie de o mobilizare exemplară a constructorului, având în vedere complexitatea lucrărilor (2 viaducte, lucrări în albia Crișului Negru, 3 pasaje supraterane) și termenul scurt de realizare. Centura trebuie să fie gata până la finalul anului viitor”, a precizat Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor.

Lungimea traseului este de 7,33 de kilometri. Șoseaua va avea două benzi de circulație, câte una pe sens, iar profilul transversal cuprinde următoarele caracteristici: lățimea părții carosabile – 7 metri + supralărgiri, lățimea benzii de încadrare – 2 x 0,75 metri, lățimea acostamentului – 2 x1,70 metri.

Finanțarea va fi asigurată din fonduri europene, prin Programul Operațional de Infrastructură Mare 2014 – 2020, prin parteneriatul cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Comentează

© 2014 TRANSILVANIA TV Network Mixed By Fabrik

Sus