Sistem electronic de repartizare la ghișeele Primăriei Oradea Reviewed by CD on . La finalul lunii noiembrie 2017, Primăria Oradea a implementat în Sala Ghișeelor (Piramida) de la parterul instituției, un sistem electronic de dirijare şi ordo La finalul lunii noiembrie 2017, Primăria Oradea a implementat în Sala Ghișeelor (Piramida) de la parterul instituției, un sistem electronic de dirijare şi ordo Rating: 0
Ești aici: Acasă » Articole Recomandate»Sistem electronic de repartizare la ghișeele Primăriei Oradea

Sistem electronic de repartizare la ghișeele Primăriei Oradea

Sistem electronic de repartizare la ghișeele Primăriei Oradea

La finalul lunii noiembrie 2017, Primăria Oradea a implementat în Sala Ghișeelor (Piramida) de la parterul instituției, un sistem electronic de dirijare şi ordonare (sistem cu bonuri de ordine), cu scopul de a oferi un serviciu de calitate cetățenilor care trec pragul Primăriei, prin fluidizarea relației de la nivelul ghișeelor.

Practic, la fiecare din cele două intrări în Piramidă se găsește un dispozitiv electronic care, în funcție de serviciul solicitat de cetățean, îi eliberează acestuia un bon de ordine.

Cele două echipamente electronice care eliberează bonul au afișate pe ecran următoarele şase categorii/domenii:

– PLĂȚI TAXE ȘI IMPOZITE, AMENZI

– IMPUNERI PERSOANE FIZICE

– IMPUNERI PERSOANE JURIDICE

– URBANISM

– RELAȚII CU PUBLICUL

– AUDIENȚE.

Pe bonul de ordine sunt trecute următoarele informații utile cetățenilor: numărul de ordine pentru domeniul selectat, numerele ghișeelor la care cetățeanul urmează să fie chemat și câte numere de ordine sunt eliberate și neoperate până la acel moment pe domeniul selectat.

Acest sistem electronic este util, modern şi economic, folosit în întreaga lume, fiind recomandat în special instituţiilor publice sau private care desfaşoară activităţi specifice de relaţii cu publicul, pentru controlul fluxurilor de persoane.

SCHEMA FLUXULUI DE PERSOANE

Pentru a beneficia de serviciile puse la dispoziţie prin Sala Ghișeelor, clienţii vor urma următorul parcurs:

– La dispozitivul touch-screen aflat la intrare, clientul alege serviciul pe care îl solicită;

– Ridică bonul cu numărul de ordine;

– Aşteaptă până când unul dintre ghişeele asociate serviciului ales anunţă vizual și/sau audio că este la dispoziţia acelui număr de ordine;

– Clientul se deplasează la ghişeul solicitat.

Prin implementarea acestui sistem, cetățeanul nu așteaptă în picioare la ghișeul solicitat, ci poate aștepta în zonele cu scaune la dispoziția publicului din piramidă și să urmărească ecranele TV din sală care afișează derularea numerelor de ordine.

Numărul de ordine este afișat atât pe cele şase plasme montate în Sala Ghișeelor, cât și pe panoul led de afișaj aflat deasupra ghișeului la care este distribuit cetățeanul.

În completarea sistemului, Primăria are în vedere montarea în curând a unui sistem audio, care să anunțe numărul de ordine și ghișeul la care este distribuit.

„Pe bonul pe care cetățeanul îl primește la intrare este trecut și numărul de cetățeni în așteptare, asfel încât acesta poate aprecia timpul de așteptare”, a spus directorul economic al Primăriei Oradea, Eduard Florea.

Comentează

© 2014 TRANSILVANIA TV Network Mixed By Fabrik

Sus